Pages

Powered by Blogger.

Sunday 24 November 2013

Salam buat semua pengikut blog saya ini. dah lama saya tak kemaskini halaman saya ini. Saya nak maklumkan bahawa semua pokok yang saya jual itu saya tanam sendiri. Tak kiralah pokok apapun, sama ada Mona Lavender, Stevia, Sabah Snake Grass(Belalai Gajah), Pudina dan lain-lain. Saya nak maklumkan disini bahawa kebanyakan pelanggan yang datang seolah olah tak percaya pokok-pokok yang saya jual itu saya yang tanam sendiri. Jadi kepada pelanggan saya jangan bimbang, bahawa semua pokok itu yang kebanyakannya berasal dari Cameron Highland itu saya telah kuarantinkan dahulu sebelum saya tanam dan boleh hidup segar ditempat kita ini. Dalam erti kata lain pokok itu dilahirkan dalam suhu kawasan kita dan sesuai untuk persekitaran ditempat tinggal kita. Sekian dahulu dan ketemu di lain waktu.

No comments:

Post a Comment