Pages

Powered by Blogger.

Monday 11 February 2013




Assalamualaikum. Seperti yang saya katakan tempoh hari 10/2/2013 (Ahad) saya berniaga di pasar tani Sri Manjung Perak. Alhamdulillah sambutan amatlah menggalakkan. Rata-rata teruja apabila melihat sendiri pokok Stevia. Ada yang sebelum ini hanya mendengar nama stevia, tapi tak pernah lihat rupa pokoknya. Gambar dia atas adalah sebahagian dari aktiviti perniagaan saya pada hari tersebut. Saya "tabik" lah pada pihak FAMA cawangan Manjung kerana memberi saya peluang dan kesempatan mempromosikan stevia saya ini. Walaupun kalau nak kira pada hari itu dah tengah bulan tapi masih lagi ada pelanggan. Kalau cukup bulan macam mana agaknya ye? selepas ini saya nak terus promosikan lagi di pasar tani, itupun kalau pihak FAMA bagi peluang lagi. Harapan saya dapatlah kiranya lagi masuk berniaga dipasar tani

No comments:

Post a Comment